Cenomar, Affidavit, bluff o båg

Idag, eller rättare sagt så har senaste 3 månaderna gått ut på att dagligen jobba med Dragone, dom jag kommer jobba åt i Macau. Det är mest svara på frågor, en del befogade o andra otroligt jävla dumma.

Efter att ha pratat om hur allt ska byggas i nästan 3 veckor så fick jag frågan om vad en Bob-Cat var. Då har dom missat ganska mycket redan från början liksom...

Men men, det kommer nog bli bra när vi väl är på plats. Just nu är det bara en massa jävla papper som ska skickas fram o tillbaks hela tiden. Cenomar, som betyder att jag inte är gift, aldrig varit, och heller inte har som plan att gifta mig i Macau. Affidavit som intygar att jag och Laura faktiskt är tillsammans, iom att hon också ska med bort dit.
Födelseattester hit o födelseattester dit. Notarie, gestoria, arbetsintyg o djävulskap...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej Morgan har du det bra ??????. jag har

det bra. är det kul att att köra freestyle eller ??????. du var grym i globen tack för atografen. bu är jete snell. Hoppas vi ses snart igen. Hälsningar Hampus Jokela från Falköping. (Marlenes pojk)



2010-01-08 @ 20:46:00
URL: http://ajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0