Tbilisi, Georgien

Japp, ny vecka nytt äventyr! Jag, Stoica och Franklin drog österut igår, närmare bestämmt till Tbilisi i Georgien. Återigen till ett underbart fint land, börjar nästan bli tråkigt det här! Jag vill se lite misär o fattigdom!

Vi landade inatt kvart i tre och drog och åt med Red Bull folket, verkar vara väldigt annorlunda Red Bull upplägg här, men tror att det kommer bli bra. Återigen förlorade vi en soldat i Istanbul efter problem med passet, men allt löst och han landar vid halv fyra i eftermiddag.


Ser om jag kan få upp lite mer bilder ikväll, ska till TV o Radio nu. Och imorgon ska vi träffa presidenten på lunch! Hehe!
Tror jag ska blanda mig i lite i Sveriges-Georgiens relation, kanske vi äntligen kan få sålt lite JAS-plan tack vare Carlson?!

Kommentarer
Postat av: otto

was up morgan.... thanks for great show, that you give us in tbilisi, man it was something that we will never forget, hope to see you soon in tbilisi again.



respect



otto from tbilisi

2009-09-20 @ 12:48:32
Postat av: hebbe

fan Mojje! kan du inte lägga upp lite rörliga bilder på när du åker!!! :) det är ju fan det jag vill se när jag inte har haft möjlighet att se dig åka på huuuuuuur många år som helst.

2009-09-20 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0