Monster Jam Arnhem

Förlåt att det går segt, men mycket att göra.

Monster Jam var sjukt roligt faktiskt. Första gången i år men jordlandning på en show, så alla körde sjukt bra o ville egentligen bara fortsätta o fortsätta. Vi körde två shower på lördagen och en show söndag. 2 av showerna var helt utsålda med 32 000 pers i publiken. Inte kattskit det inte, Chalotte Pirelli jublar över 700 har jag sett... Jag hade nummer 45 på cykeln för att hedra min stora idol Damon Bradshaw.


Nån stackars Holländare fråga vad det var för fel på Holland. Inget fel alls på Holland, bara inte lika spännande som Egypten, Georgien, Kazakhstan eller liknande. Plus att dom har otroligt billiga däck o fälgar där! Jag hämtade upp ett par till min bil på vägen.



Den är till salu förresten! Nån som är sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0