Fortsättning.

Jo, nu har jag landat i Belgien igen, eller som jag helst säger, jordklotets brunöga.

Tillbaks till showen, som jag sa så var det helt sjukt mycket folk och väldigt annorlunda stämmning.
Vi hade klarat av det mesta av showen så började det småregna lite, men vi skulle ta några sista hopp när Stoica plötsligt hoppade rampen på 1a växel, vilket gjorde att han landade ungefär 5 meter för kort rakt in i Airbagen som ska se till o skydda oss om något går fel, och han hade otrolig tur som gick oskadd från en sån grej.

Efter att allt kaos runt Stoica hade lagt sig så brast plötsligt en av barriärerna mellan oss och publiken så 3-4000 personer stormade in och började dra o slita i allt som fanns. Fick till o med ta hjälmen till hjälp och slog vilt omkring mig.. Helt sjukt! Men väldigt roligt med lite äventyr!

Ser till o lägga upp bilder så fort jag har dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0