The California Takeover

Jag köpte precis en skiva från iTunes, the California Takeover. Och ni som var inne på Hardcore svängen runt 96-97 vet hur sjukt bra den var! Jag minns så väl när jag hade den i min walkman som jag köpte av Emelie Jurmeus. Hade på mig min Snapcase tröja och gick till skolan, o det var bara så sjukt grymmt! Hela Hardcore scenen var så mycket bättre o sann då. Det var fortfarande coolt att ha Nike runners tack vara att Carl i Earth Crisis hade det, det var coolt med SXE tatueringar (om du inte spela i Beneath såklart), Umeå var ett mecca, Karlstad hade bra band. Allt var så grymmt!
Hoppas man kan få lite av den kännslan igen.


Kommentarer
Postat av: lina

morgan!is that you on the stage?

2009-11-09 @ 17:40:18
Postat av: Micke-lång

Min lärare i högstadiet slet sönder min vinröda snapcase tröja för att han blev irriterad på mig :D ILLA! Den hade vart guld värd idag ju :D

2009-11-12 @ 11:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0