Nylackad hjälm...

Ibland är det lätt att hålla sig för skratt alltså... Jag fick precis tillbaks min hjälm från lack, och jag ska inte ens nämna hans namn här, men det är bara för att vara snäll mot han. Kan lova att han hade gått i konkurs ganska snabbt om folk såg det här.

Anledningen till att han lackade lite som han ville var bara för att han aldrig skickade tillbaks hjälmen som den skulle vara. Jag bara bad han om att skicka tillbaks skiten fortast möjligt. Men han hade gjort lite snabb jobb som "plåster på såren". Tack säger vi... Haha!




Kommentarer
Postat av: Emelie

är den två färgad xD?

2009-11-13 @ 13:02:19
URL: http://emeliesvenson.devote.se
Postat av: Fred

Good shit hahahahahahaha

2009-11-15 @ 00:25:11
Postat av: Malin

Haha de där va ju skrattretande, tog han tuschpennan eller??

2009-11-16 @ 00:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0