Movember

Som ni kanske sett på kalendern så är vi redan inne på 2 dagen av Movember, månaden tidigre känd som November.
Movember är en fond som skramlar pengar till forskning kring prostata cancer och manlig deprission.
Så se till o spara ut eran fina mustach och sprid ordet. Kanske ni inte samlar ihop så otroligt mycket pengar genom att odla, men jag kan lova er att ni får försvara ert val att spara ut moppemuchen igen!



Jag är otroligt stolt att berätta att jag har fått en av mina största idoler i livet, Damon Bradshaw att odla mustach för ändamålet. Damon Bradshaw var the Beast from the East när jag växte upp, ung och alltid svinförbannad och otroligt snabb. Han drog sig tillbaks allt för tidigt från sporten, men är nu mer med i Monster Jam circusen, och då också vapendragare med Carlson runt om på barer, för festa det kan han!

 

Kan Bradshaw kan fan du!


Kommentarer
Postat av: hebbe

fan va fränt!! kom ihåg när han va 16(-89 måste det vart) och hade en sån där fjunmustasch ;) iallfall så var det nog Miami´s supercross och han krascha två gånger och låg nog sist men körde upp sig och vann!!! då blev han min hjälte åsså! Fixa en autograf Mojje!

2009-11-04 @ 00:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0