Monster Jam Hartwall Areena

Jag vet, jag suger hästballe på det här med bloggen just nu. Men det är mest för att jag inte kan blogga från mobilen, fattar inte varför snålkärringarna på blogg.se inte utvecklar så att man kan använda ibloger eller nå sånt från iPhonen. Men men...

I helgen var jag i Helsingfors o körde, 4 shower på tre dagar. Kan lova att det känns i kroppen idag.
Hursomhelst, jag, Bodin, De Wit o Broecky körde alla säkert o fint. Även en äkta Bodin bakfylla översågs.



Nu är jag ledig nästa helg o ska bara ta det väldigt lugnt o försöka komma ikapp lite med alla mail o skit.

Kommentarer
Postat av: hebbe

vad va det här med Bradshaw?? uppdatera mig gärna!

2009-11-02 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0