Långa pass.

Efter Monster Jam i Stockholm förra helgen så hoppade jag in i lastbilen runt 8-9 söndag kväll. Som tur är så har jag inte körkort för lastbilen, så det är bara i nödfall som jag kör isåfall.

Redan trötta efter helgens jobb så kom vi inte mer än ner till Ljungby innan vi somnade på en P-ficka där.
Dog inte Cliff Burton i Ljungby förresten? 4 timmar senare var vi igång igen. Men jag kan lova att Stockholm-Gent är en lång resa med en lastbil som är låst till 88 km/h! Vi rullade hur som helst in i Zelzate där vi bor i Belgien runt 1 tiden natten till Tisdag. Packade några minuter innan jag hoppade i säng. 6 timmar senare var jag återigen i bilen, men allafall min bil som plåster på såren. 230 mil senare så kom jag äntligen hem till Alberto som bor i Valencia. Kan lova att det var skönt att äntligen få duscha o sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0