Jesper Ovemyr, Alex Siljebäck, Timotei Potisek

Borde egentligen skriva nå smart o klokt om dessa tre, som tyvärr har avlidit dom sista två veckorna.
Alla tre hade en relation till mig, på ett eller annat sätt.
Jesper och jag körde i samma klubb under många år, och alltid en rolig jävel!
Alex är mina halvsystrars kusin.
Timotei och jag körde för Kenny ihop, och har haft många roliga fest nätter i Frankrike.

Finns inget o skriva egentligen, dom som är mest drabbade som vanligt är ju familj, närma vänner o flickvänner...

Jesper Ovemyr på Glen Helen.

Timotei Potisek


Kommentarer
Postat av: Malin

En ung elitåkare till vid namn Tobias Johansson har också klivit över, Varbergs msk. Fyra stycken på väldigt kort tid... mycket tråkigt!

2009-11-16 @ 00:11:59
Postat av: sandra

Hejsan.. Hur känner du Alexander? Är hans flickvänn,

2009-12-05 @ 15:30:29
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0