Singapore imorgon

Det blev inte så många dagar hemma i Spanien. Imorgon drar jag iväg till Singapore, ska bli roligt! Jag har inte varit där tidigare, så det blir roligt att se nå nytt för en gångs skull.

Har Googlat lite såklart, o ska sanningen fram så är det inte så mycket annat än High Tech och Singapore Zoo som verkar vara så grymmt där. Dom har iof ett av världens största Red Light distrikt, men så mycket kultur hittar jag inte.
Ska visst finnas ganska så mycket roligt från när Japanerna invarderade staden under andra världskriget, och från kinesernas tid innan dess. Vill ju ha med mig en bra suvenir till samlingen där hemma!



Ska se till o fota mycket som vanligt allafall.

Kommentarer
Postat av: Gertrud

Wünsche dir eine schöne Zeit in Singapur.

2009-05-11 @ 23:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0