Arlanda...

Nu är jag på en flygplats igen! Grattis!

Som jag sa så är jag på väg till Serbien, och jag var jävligt närvös över om min bokning hade gått igenom eller inte, för jag kunde inte hitta nå matchande flightnummer någonstans. Men nu är jag inne, med en masa serber som inte gillar deo...

Det har kommit en ny Absolut Vodka också förresten, jag försöker alltid köpa en när det kommer nå ny. Har typ 4 stycken! Om inte Mosa o Jeppe har sugit i sig dom nu när jag inte är hemma. Den nya är ganska cool, helt utan etikett o helt klar.

Tjong i medaljongen!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Du kan känna lugnet morgan. Har inte varit på din Vodka..... än

2009-05-30 @ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0