Wikipedia

Ibland så kommer jag på något som jag bara måste kolla upp, minst en gång om dagen så måste jag söka efter något på Google eller Wikipedia. Helt sjukt bra! Hela dagen igår gick jag o tänkte på bergrum, ni vet såna där gammla militära depåer som man kan se på en del ställen. Sjukt intressant! En gammal flamma till mig jobbade med att ta hand om gammla bergrum, helt sjukt vilka ställen det finns där nere. Lokaler fullt redo för att ett större företag skulle kunna flytta in.



Idag sökte jag lite om det o fick se att det fanns ett till salu! Strax utanför Åtvidaberg kan du få ditt helt egna bergrum just nu!
Men kom ihåg att avfuktningen av rummet ger dig en räkning på runt 100 000 kr per år.

Kommentarer
Postat av: farsan

det finns enligt utsagor ett skövde kss byggt i berget bakom eller under kss

2009-03-03 @ 10:13:37
Postat av: A.T.R

enligt utsagor hör man inte så ofta längre...

2009-03-03 @ 14:15:59
Postat av: jasplane

Jag har hört att det ligger i berget på vägen upp mot simsjön precis vid bågskytteklubben.

Får helt enkelt dra ut å spana någon dag=)

2009-03-03 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0