Taberna öknen

Först o främmst förlåt. Jag vet att jag är dålig på det här med o blogga just nu. Men det händer ju liksom inte något just nu. O så har jag ändå ingne kamera o ta nå roliga kort när något väl händer.

Hur som, i lördags var jag nere i Taberna öknen, europas enda öken område. Faktiskt jävligt coolt!
Helt otrolig natur och väldigt annorlunda. Också väldigt intressant är att det finns massa film kuriosa där nere, filmer som "För en handfull pengar" och "The Good, The Bad and The Ugly" och andra spagetti västern filmer spelades in i slutet på 60 talet.



Det är typ lika fint som västgöta slätten det här

Kommentarer
Postat av: groggen

du har lagt av dig carlson!!!mer updates.

2009-03-19 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0