Sjukhus...

Har varit runt o försökt att få mitt läkarintyg ifyllt. Det är fan helt omöjligt om man inte känner någon. Först måste man åka till farmacian o köpa ett speciellt papper, sen ska du egentligen till ayuntamentet o hämta ut ett bevis på att du bor i just den byn där pappret ska fyllas i, sen ska du åka till sjukhuset o få det ifyllt.

Jag åkte istället runt o leta efter en tjej som jag känner, hon har hjälpt oss med det förr. När jag väl hittade henne efter o varit runt lite så fråga hon om jag var frisk, jag sa ja, hennes chef fyllde i pappret o jag var klar... Knepigt när hela kedjan ska va så seriös, så kollar dom inte ens om man är mentalt stabil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0