Nikita/Atikin

Jag har besök förresten denna veckan. En gammal kompis jag träffade för 6 år sen när jag var på Island för att köra Islänska Mästerskapen i motocross. Träffade henne bara i några minuter, men av någon konstig anledning så har vi hållit kontakten. Hon är grundare/ägare till Nikita, ett av världens absolut största girls only märken. Egentligen bara Roxy som säljer mer än dom. Sen två år tillbaks så har Nikita även ett killmärke som heter Atikin, vilka jag kör för. 



Hon har varit här några dagar för att köra lite cross o sånt där, men tyvärr har det regnat hela tiden så det har inte blitt av så mycket. Men hon får ju allafall fint sällskap i mig o Alex! Det är ju inte kattskit!



Kolla in www.nikitaclothing.com om du är av det täckta könet eller www.atikin.com om du är av den utåtstående sorten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0