Nej, nu jävlar!

Nu är det dags att det händer något här på bloggen. Till o med Alex tycker jag har ballat ur nu. O idag fick jag mail av några som undra om något hade hänt. O farsan frågar om jag gått i ide.

Har egentligen inte hänt så jävla mycke det sista, tränat FMX på dagarna o druckit grönt te på kvällarna. Ärligt talat så fattar jag inte dom här töserna som har massa bloggar kan få ut en historia varje dag, när dom liksom inte gör något. Dom flesta är ju fullt kvalifiserade för Soss-bidrag, o ändå skriver dom som dom hade värsta Hollywoodlivet.



En apelsin i kvällsljus, mycket mer glamour kan vi tyvärr inte bjuda på här nere.

Kommentarer
Postat av: Alex

så jävla sant om andra bloggare! själv startade jag en blogg i revolt mot mainstream bloggandet, det slutade med att min lärare pratade allvar med mig och sa att jag kunde åka i fängelse för det jag skrivit. haha

2009-03-03 @ 11:32:29
URL: http://alexblogghatare.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas verkligen inte du syftar på mig min älskade ;P

2009-03-04 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0