Mormoner del 54

Jag har många gånger skrivit om mormoner här på min lilla blogg. Inte kanske kastat skit på dom, bara sagt att det har varit intressant. Jag har många vänner som är mormoner, och säger sig vara mormoner. Har faktiskt heller aldrig träffat några som röker mer gräs, eller äter mer konstiga mediciner än dom. Väldigt roligt.



Andy Bell, som bor i mormonernas egna stat Utah, berätta ett väldigt roligt skämt.
"-Vet du varför man alltid ska ta med sig 2 mormoner på fisketripp?
-Om man bara tar med 1 så dricker han upp all öl"
O lite så verkar det fungera, håll alltid upp fasaden inför dina andra bröder liksom. Jag har sett det många gånger!

Och porrsurfar gör man ju oftast inte i grupp om man säger. Läste idag att Utah har med hästlängder den största porrkonsumtionen i hela USA. O det i en stat där till o med tidningen Cosmopolitan kommer med svart framsida, pga deras sexiga innehåll... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0