Liten värld.

Igår drog jag o Alex ner tlll Chris Birch för att hälsa på han, vilket vi aldrig gjort på dom 2 månaderna han har varit här. Precis när vi kommer fram till hans by så ser vi några kite surfare, och direkt efter ringer ett svenskt mobilnummer till mig.
Det var en kille som jag egentligen inte känner, men som man ändå stannar o snackar med om man ses liksom. Han försökte förklara att han var nere i mina trakter, och efter ett tag så kom vi fram till att vi var på samma strand. Sjukt liten värld.

Det som är ännu konstigare är att förra gången jag träffades var på flygplatsen i Milano, o det är inte nån flygplats som jag flyger genom ofta. Han jobbar för tidningen Bike så han hade varit där på den årliga mc mässan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0