långa dagar

Sitter o håller på med några presentationer till Red Bull som dom behöver. O då såg jag ett kort på Jimmy som jag började fundera över. Vart är den tagen, vilken dag, vad hände?



Så kom jag på, det var den där sjuka helgen i Istanbul. En såndär helg som det bara inte blir tillåtet att sova på. Jag flög från Spanien, mötte upp Jimmy och Breocky och några andra som redan var i Party-Mode. Rakt ut i den Turkiska natten, kom hem aldelles för sent o säkert lite för full också. Delade rum med en karl som hade testat kokain för första gången och lätt som han sprang 100 meter hela natten lång. Möte klockan 9, vilket blir 7 min tid. Fotosession hela dagen lång, först utanför blå moskeen, o sen under Bispol bron. Rakt till att sätta upp allting så vi var klara klockan 00.30 på natten. 05.00 var det möte i lobbyn och senast klockan 05.45 var vi tvungna att starta.

3 timmar senare och 7000 bilder senare var jobbet klart o vi drog ner till Yachten som Red Bull hade hyrt åt oss. Först några vänder fram o tillbaks mellan Europa och Asien på Bosporen med mat o öl. Sedan i hamn o på nästa fest.

Kan lova att det var skönt att sätta sig på planet hem till Spanien igen dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0