bra jobb

Ibland glömmer jag av att jag faktiskt har ett jävla grymmt jobb! Särskilt när man bara ligger o tränar o definitivt som sista tiden när jag inte har haft nån hunger liksom.

Men sista veckorna har jag fått tillbaks det som fattades innan, och när säsongen närmar sig så börjar kroppen bli pigg o kry igen! Jag o Jimmy håller på att lägga upp hela schemat för sommaren, och just nu håller vi på att komma på vilka som ska köra X-Jam i Turkiet. Om man ska förklara X-Jam med någonting så är det väl ordet PARADIS.



Våran landning till vänster i bild.

Tänk er 2 veckor med 14 000 nyblivna österrikiska studenter på sommarlov på 2 stora lyxhotel i Turkiet. Det är svårt att något sånt ska gå fel... Jag kollade lite bilder på www.xjam.at precis och tänkte att detta om något är stället för Alex. Han hade passat som handen i handsken här!

      

Klicka på bilderna för att få dom större.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan du hoppa upp o sätta dig på att det är ett jobb för mig det där! Räkna med mig!

2009-03-21 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0