Fest, fast man inte vill.

Det finns fan ingen annan känsla jag ogillar så mycket som att behöva gå på fest! Jag har haft så mycket roligare sista tiden dagtid, än på fest. Så jag är hellre i säng tidigt, vaknar nio o gör något än festar till 3-4 o ändå vaknar upp 9 o går runt i en bubbla fylld av ångest, trötthet och bakfylla.

Idag är en sån dag, o det värsta är att ikväll så måste vi på fest igen. Red Bull ser stora möjligheter i att marknadsföra sina grejer med fester, o när det bjuds upp till dans, ja då är det bara att segla med.
Imorgon är det set up klockan 09.00 o bussen som festen är på är tillbaks klockan 03.00 imorgon. Så mellan 23.00 o 03.00 är jag fast på en dubbledäckare full med folk som absolut inte ser varför man inte ska ta "bara en till" Red Bull/Vodka.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har vår sympati, även det glamorösa livet som Sveriges bästa FMX-stjärna har sina baksidor ;)

2009-06-07 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0