Erzberg Rodeo Prolog

Jag var väldigt förbered på prologen i år, hade till o med kört hela prologen fast det var förbjudet. Tack vare lite silvertejp o en genväg så kom jag ut o kunde köra förbi kamerorna som höll vakt.

Men tyvärr så hade KTM drevat helt åt helvete fel åt mig, jag ville ha en starkare cykel, men dom hade blivit tillsagda att ge mig en snabb cykel istället. Vilket gjorde att jag var snabb som fan på rakorna, men ut ur svängarna fick jag nästan springa fart på skiten. Så jag slutade först på 45e plats av dag etts kval. Väldigt mycket sämre än jag hade hoppats... Men ändå helt ok när det var 1500 startande.

Dag två så var jag lite för baktung för att köra prologen, och trodde inte att det gick att köra så mycket snabbare när banan var ganska sönderkörd.

Gilles var sjukt snabb som vanligt o slutade på 6e i prologen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Silvertejp är bra för mycket!!

2009-06-22 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0