Done!

Yes, vi är hela o krya allihop! 4 länder på 11 dagar, från Belgrad till Maribor via Sarajevo och Zagreb. Aldrig nånsin har jag sett så mycket sönderbombade hus, aldrig tidiagare har jag sett så mycket lustigt folk, o aldrig tidigare har jag haft så ont i knät!

Igår morse var jag ute o sprang en sväng o fick helt sjukt ont i knät, har sprungit ganska mycket mor vad den här gammle kroppen är van vid. Så kanske har jag bara överbelastat det lite.

Inatt drar vi till Ljubjiana och flyger till Belgien, packar om o på eftermiddagen drar vi till Erzberg i Österrike, känns ganska dumt att behöva resa 24 timmar för att ta sig till en by som är 12 mil från vart jag är just nu... Men men.

Lägger upp lite nya bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0