Adonis Elgh

I några veckor nu har jag hört belgarna prata om någon Adonis, precis som om det var någon i gruppen. O ska jag vara helt ärlig så visste jag inte ens vem Adonis var, han är en forn grekisk gud vet jag nu.

Och efter allt tjat om Adonis på Lomel och på circusen så tänkte jag, har jag missat nån jävel helt o hållet eller är det bara ett påhitt? I morse så började vi prata om Alex farsa när vi satt o prata om F1, och då frågade Stoica om Eje och såg ut som Adonis. O då föll en peng ner. Så i två tre veckor har dom pratat om Adonis o menat Alex.

O ska sanningen fram så är dom ju ganska lika, hoppas bara Alex är mer välhängd on lille Adonis.





Läs mer om Adonis på Wikipedia, Mosa hittar ni på Facebook.

Kommentarer
Postat av: Micha

Hahahahaha...kram

2009-06-09 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0