Nasty Monday Frågor

Jovars, har fått några nya frågor till Nasty Monday, både här o på mailen. Mest om fylla o svineri för det mesta. Men vet inte helt om det passar, jenkarna har ju självdistans som en pormask ungefär, och verkar vägra svara på allt som kan verka roligt. Men men, något ska säkert kunna ramla in.

Ska se till att skicka ut lite intervjuer nu igen, tror jag har tömt mina Nasty Monday depåer. 

Kom precis hem från träning nu, börjar kännas mycke bättre nu. Innan hade jag helt sjukt svårt att koncentrera mig, eller rättare sagt koncentrera mig på rätt saker. Men nu börjar huvut va med igen. Villa körde grymmt som fan idag! Gött o se att han hittar tillbaks fort, inte för att det var nån överraskning iof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0