Moppe-Mojje!

Ja! Iochmed att nån jävel bestämde sig för att tro att min bil var hans, så står jag ju här utan bil. Som tur är har ja ju min käre sambo som också måste på träning o kan ta med mig hela tiden. Han slipper nog måndashyran nästa gång.



Men, jag har en Honda Lead 110 stående som jag äntligen fått försäkrad och startad. Så nu kan jag glida omkring på stan på moped. Vet att jag hade säkert varit ganska nördig om jag hade varit hemma i coola sverige, men här är det faktiskt ganska så jävla häftigt att ha moped! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska se till så att sulan skaffar sej en moppe också så att ni kan starta upp Hell moppers spain=)

2009-01-15 @ 21:33:44
Postat av: Makkan.

hehe.. =) bad-ass mopedos FMX-division... går det att göra en backflip på en Honda Lead 110 ?? =)

2009-01-17 @ 00:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0