Martin Koren

Jag o Villa var förbi Martin Koren idag på väg hem från träningen. Han ligger fortfarande o väntar på operation.
Kan tänka mig att jag hade antagligen dött av tristess om jag hade legat där o inte kunnat prata med någon. Han snackar ingen spanska o ingen på sjukan snackar engelska. Vi lämnade några tidingar o ett PSP så han har nå att göra allafall.

Han delade rum med en chilenare som hade ramlat ut från ett fönster på andra våning o hade opererat båda fötterna och ena handen. Första jag såg av han så kom han släppandes över golvet till toaletten, otroligt komiskt. Martin hatar han iof för att han har så konstig röst sa han. Alltid finns det nå att störa sig på.

Också väldigt intressant: Systern som tog hand om Martin på akuten hade leopardprints trosor modell farmor, och det hade även hans avdelningschef idag också... Konstigt!



Martin Korenson berättar om hans käre rumskompis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0