Lika svenskt som Absolut Vodka.

Tror jag är förbi det här med att skriva på engelska alltså. Känns inte helt mig att sitta här i soffan o knåpa ihop något som låter vettigt o sammtidigt roligt när jag är så jävla grymm på att skriva på svenska! O varför EGENTLIGEN skulle nån jänkare vara intresserad av att läsa vad jag tycker o tänker, dom vet ju alltid bäst själva tror dom ju. Kan dom tro...


Party Party!

Idag har jag fått gjort mycke faktiskt, vakna vid åtta i morse, bakfull från gårdagens födelsdagsfest och förkyld som fan, och kände att ångsten kom över mig. Men ångest kan vara bra, tvätten blev vikt, golvet skurat, och diskmaskinen tömd i ett nafs. Sen stapla jag upp till banken o satte över pengar till en fransyska som kallar sig manager... Sen gick jag o Alex hela vägen till Guardamar o tillbaks, 2 timmar och 25 minuter. Kanske äntligen kan gå minus i vikt-tabellen för en dag.

Hörs imorrn. Samma kanal, samma språk.

Kommentarer
Postat av: Riche

Halleluja Thats what im fucking takling about.



Så där ska det se ut skriv på svenska det är så mycket roligare att läsa det du skriver på svenska.



Och du kungen mer musik vill jag läsa om.



Peace Riche

2009-01-09 @ 22:44:43
URL: http://www.riderslifestyle.se
Postat av: Fluff

äntligen. det var en hemsk vecka med engelska. huvva!

2009-01-10 @ 01:47:19
URL: http://iceman.se
Postat av: Micke

brabra skriv på svenska! ;)

2009-01-12 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0