Långsynt.

Satt precis och njöt av en couscous sallad och lyssnade på Bob Dylan, riktigt jävla gött skulle man kunna säga.
Men, så berjade jag tänka på innebörden av "It ain´t me babe". Ni som har hört den vet precis vad jag snackar om, och det lede mig rakt till en gammal tös jag hade för många år sedan. Hon ville verkligen ha nån som tog hennes del vare sig hon hade rätt eller fel. Du vet en såndär tös som skaffar sig en kille bara för att ha en vapendragare här i det tuffa livet. Eller som det oftast blir med sånna tjejer, någon att lägga skulden på för allt. haha! 

Kalla mig långsynt, men skulle fan knappt vilja sätta min fot i landskapet där hon va från ens, ännu mindre Alex.

Och om jag ser mig omkring i min vänskapskrets, kanske inte den närmaste men i det stora hela, så är det många som är fast i förhållande som dom inte helt vet varför. Om dom bara tog ett steg åt sidan o tittade på det utanför hade dom sett hur dumt det vore. Ett förhållande som är som en ihållande influensa, till slut kommer man ju inte ihåg hur det ska kännas o va frisk, så därför tror man att man är kry liksom.

Nog om det där nu, ska inte bli djupa med er. Nu ska jag meka moped o åka till bowlingen o spela flipper!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0