Ingen TV

Jag kan inte säga att det finns mycket att skriva om just nu, inga resor, inga fester, ingen TV, ingen Let´s Dance. Att jag var på gymmet idag har jag liksom inte nå lust att skriva om. 

Hade gärna haft svensk TV just nu allafall. Det hade varit väldigt roligt! Men jag har allafall fått igån min telefon så att den funkar nu allafall. 

Ikväll blir det nytt försök på att tända eld i öppna spisen. Se till o klicka in på min kära flickas blogg också. lifely.blogg.se 
Det är ju hon som är journalisten i färhållandet så han har väl bättre öga får scoop att skriva om o sådär.

Är det inget jag borde skriva om här tro? Jag kanske skulle ha en hel veckas mode-blogg, eller låta Alex ta hand om skriveriet en vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0