Engelsman på diet.

I två år har jag försökt att få Chris Birch att röra på sig, att komma ut ur huset på kvällarna o göra något annat än att sitta framför datorn och röka o dricka öl. Men lögn i fan. Jag säger inte att jag har varit på nå hälsoresa sista två åren, men han har varit flera vänder värre än mig alltså. 

Gilles och Birch för några år o väldigt många tatueringar sen.

Men äntligen! Tack vare att jag o Alex har kommit in i en bra zon just nu med lite rytm i dagen, innehållande ok mat, lagom träning, lagom av allt. Så har han kommit med på tåget också. O han blir mer o mer intresserad för varje dag verkar det som. 
Väldigt roligt att se, och väldigt roligt att se hur han gör på gymmet ibland också! 

2 månader till på samma spår så kan han nog kvala in till Erzberg sen!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0