Tillbaks hem.

Har haft en otroligt bra vecka här hemma hos Camilla, men imorrn är det dags att komma hem till verkligheten igen. O nu är det fan dags att börja köra med rätt inställning i skallen igen. Schemat är så fullbokat att jag vet knappt vart det ska sluta, och det ger mig lite motivation att träna igen. 

Jag är alltid sugen på att köra cykel, men ibland är det svårt att motivera sig till att ta tag i o lära eller rättare sagt åter lära sig en del trick. Har inte flippat nå sen i November, så det är väl ett mission för närmaste veckan. Och sen se till o klämma över den nya "Hot Linen" i Villa´s park. Vi har byggt, försökt o misslyckats än så länge. Kärringar kan man vill kalla det. Men o andra sidan så är väl varken min eller Villa´s tajmin på sin topp just nu.

Har varit en sjuk vecka som har seglat förbi, först Jeremy Lusk´s bortgång och sedan också en kompis till hela familjen blir ihjälslagen. Såklart så lider jag med alla som är inblandade, och blir påmind om hur fel världen kan vara ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0