Spanien, helvetes paradis.

Jag älskar o bo i Spanien, men det finns få saker som kan göra mig så jävla förbannad som Spanien. Dom som känner mig vet att jag aldrig blir förbannad på nå annat än säkerhetsvakter som tror dom vet nå, och så Spanien.

 

Stog på Barcelona flygplats idag, och samma jävla högtalare som var trasig sist jag var här var fortfarande trasig, o inte bara att det inte hördes något, tvärt om! Ett jävla oväsen med knaster o nå kärring som man hör vartannat ord från, o detta på en av Europas största flygplatser! 

 

Inte nog med det. Telefonica, min ärkefiende nummer 1! Dom har små fina internetboxer som man kan slänga i 1 euro i för 15 minuter. Det är precis så att den klarar logga in på Gmail eller Facebook på den tiden. Helt jävla sjukt!! Hur kan ett företag som har monopol på all telefonitrafik i Spanien ha en sån service?! Tänk om dom hade byggt flygplan! Eller hissar! Fattar inte att dom bakom företag som Telefonica ens kan sova om natten. Hade jag vetat vart sånt löst folk bodde hade jag fan åkt o läxat upp dom på direkten, o det är inte ljug engång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0