Mot Belgien!

Ofta brukar jag referera Belgien som jordklotets rövhål. Men det har faktiskt sina sidor, förra året var jag där 5-6 veckor i sträck o hade det faktiskt väldigt bra! Men så här i Februari så är det allt bra regnigt o kallt.
Imorgon flyger jag, Alex o Birch dit för att göra iordning allt inför avresa på torsdag till Danmark. Ska bli bra o ha tid o sätta sig i lugn o ro o prata om sommarens planer. Helt sjuk kalender kan jag lova dig!



Belgien är ungefär lika litet på kartan här som i verkligheten.

Nu måste vi dra, Alex måste komma överens med 2-takt tills i helgen.

Kommentarer
Postat av: Gösta

Filmtips för belgienironi: "In Brugge" med Collin Farrel. Mkt underhållande

2009-02-03 @ 10:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0