Loggan

Det finns få som har en sån historia som Loggan, eller Niklas Olsson som det står i passet. Jag kommer inte helt ihåg första gången jag träffa han, men om jag inte minns helt fel så var det på Edge Games eller nå sånt. Men långt innan jag hade träffat han så hade jag ju redan hört ganska mycke om han. 



Jag ska inte ta upp så mycket om varför och hur han blev en sådan livsnjutare, men om jag säger så här. Efter att gått igenom månader av isolering pga sin cancer så tror jag dom flesta hade sett livet som lite mer värdefullt efter, en ny chans att smaka alla smaker, lukta alla lukter. 



Vi har hängt ut ganska mycke ihop, han var nere i spanien ett par gånger och vi var i Texas ihop några veckor. Men är det ett bra minne jag har så är det Edge Games, typ 2005 kanske, när Loggan var så otroligt glad o full att hälften hade varit nog för en hel midsommarhelg! Säga vad man vill, men Loggan har alltid varit en jävel när det gäller damer, så också denna kvällen. Några timmar efter läggdags så får jag ett MMS av Loggan hållandes i ett par trosor, modell Mormor, fast mycke större! Hade kunnat gett en liten tå för att ha kvar det här!

O jag har inte hans nummer heller så, jag kan inte ringa för den delen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hvilken jævla legende

2009-02-15 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0