Halomiost o matvete!

Så otroligt lång dag, är lite uttråkad. Är allt för jävla kallt för att gå ut, o jag har skickat mina mail som jag borde, o bara att gå till gymmet kvar på dagslistan.

Har precis lagat mat till fröken Nordlund. Matvete sallad med halomiost och advokado. Väldigt gott! 

Fick en väldigt fin födelsedagspresent när jag kom hem hit igår. En hotellhelg o biljetter till Bob Hund i Stockholm i början på Maj! Jävla coolt det! Är liksom bara Bob Hund och Final Exit som jag hemskt gärna skulle vilja se!



Fick också en radiostyrd helikopter som jag lekt med hela dagen! Väldans roligt!

Kommentarer
Postat av: Jas

Ha ha med helikoptern så kan du ju leva upp till vad du drack i helgen.... Captain Morgon

2009-02-09 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0