Falköping Alpin

Satt o kolla runt på youtuberiet häromdagen, och kom ihåg ett gammalt klipp som jag hade sett från sloalombacken i Falköping. Jag växte i stort sett upp i slalombacken, och det var det jag tyckte var det roligaste som fanns. Men när man bor så långt söderut som Falköping så är det ganska hopplöst. 

Det som är roligt med klippet är att det är som om det vore vårat lilla gäng, alltid samma jävla gnäll från pistvakterna... Vet inte hur många gånger dom skulle porta oss varje vecka.



Det som också är roligt är att det är min gammla alpintränare som får mothugg från nån liten rebell. 

Kommentarer
Postat av: Anden

...och nu är t.o.m R. Ahlin liftvakt :))



Där går gränsen...!



2009-02-03 @ 11:41:04
Postat av: andre villa

så jævla bra!!

kjenner igjen den

2009-02-03 @ 22:00:44
URL: http://andrevilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0