Bästa dagen.

Av någon konstig anledning så har det varit besöksrekord idag här på min blogg. Eller inte helt rekord, men väldigt mycke fler beökare än vad det har varit på väldigt länga allafall. Vet inte helt varför men, det är ju allafall roligt.

Kom precis hem från gymmet, sitter med en stor proteinshake på t-shirten nu... Råka spilla när det ringde, kan tänka mig att den kommer lukta väldigt gott om den för ligga några dagar. Men jag gjorde en ny, så nu blir jag stark som fan!



Fick tag på nya flygbiljetter hem till spanien idag förresten, jag drar hem tisdag morgon först. Känns som jag borde skynda mig hem, men det är ju allafall roligt att hänga med Camilla här uppe i norr. Även om det är kallt så vodkan har frusit till is ute på fönsterbläcket. 

Ingen som undrar över nå roligt? Vad ska jag dra för nå rövarhistoria? 

Kommentarer
Postat av: Mört

Kan du inte dra någon rolig historia från tiden när du tävlade i motocross sm?

2009-02-12 @ 11:21:43
Postat av: Lindgren

Tjena



Ifall du har lust att va lite expertis och smakråd när de gäller landningar är du välkommen med till Vännäs ( 3 mil från umeå ) imorgon då de är grävare på plats som ska shejpa lite ,, hör av dig isåfall ,,

2009-02-12 @ 12:18:40
URL: http://www.freeminds.se
Postat av: Johan Lennartsson

Jag mötte en lastmaskin som ploga snö med dubbla oranga saftblandare på taket i morse. Tänkte på dig då och om du har kvar din förkärlek till dessa blinkande saker som du hade när du hade din örebrotid.... hehe

2009-02-12 @ 14:34:14
URL: http://www.johanlennartsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0