Atikin Poster

I November så var jag på Island för att foto för den nya Atikin katalogen. Ni som inte vet vad Atikin är så kanske ni allafall vet vad Nikita är för något. Nikita är o har länge varit det absolut största girls-only märket på marknaden. Och efter mycket tjat så startade dom tillslut också Atikin, Nikita baklänges. Och av nån oförklarlig anledning var jag en av dom få tillfrågade att köra för dom! Tack!

Jag har inte sett katalogen än, men tror den kan vara ganska rolig. Här kommer allafall en bild från deras bås under ISPO mässan. Väldigt kall dag kan jag lova!



Kolla in www.atikin.com om du är kille och www.nikitaclothing.com om du är tjej!

En vacker dag kanske jag tillomed får en fanclub på Facebook som jag just har märkt att alla andra av mina FMX kolleger har... Utom jag! Jag måste suga hästballe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0