4 månader kvar!

Erzberg Rodeo, eller Red Bull Hare Scramble som det heter nu för tiden börjar närma sig, den roligaste helgen på året! 
I år börjar prologen den 13 Juni, lite senare än vanligt, vilket är bra. Då kanske det blir soligt o fint för en gångs skull. Förra året var det också perfekt väder.

Många tror inte helt på att jag menar allvar med enduro och speciellt Erzberg, men det är döseriöst. Jag önskar att jag hade haft mer tid att lägga på att köra Enduro helt klart. Speciellt Erzberg känns lite mer speciellt än allt annat, 1500 förare som försöker kvala in till finalen, 500 får starta och bara 20 kommer i mål. Det är fanimig en filtrering av folk o folk det.


Och, det är också enda helgen som jag får köra riktigta fabriksteamet. Även om jag kör för KTM´s fabrikteam på FMX också, så är det ju mer speciellt när man står o har all deras support i depån liksom. 

Kommentarer
Postat av: logg

carlson för fan

2009-02-11 @ 12:42:47
Postat av: Micke-lång

Seriöst? Fan va hårt! Hoppas de går bra fan. Sjukt race de där.

2009-02-11 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0