Mot Falköping

Idag är det äntligen dags att dra hem, sista veckan här nere har inte haft så mycket att ge. Regn, regn, gym o TV-Spel, det är väl ungefär det enda det har gått ut på. Var på fest igår också, så nu sitter jag här med en jävla huvudvärk.

Men ikväll vid halv åtta landar jag i Gbg, o jag tror inte jag har nån jacka ens... Har hört att det verkligen behövs hemmavid.

Nu när jag slår igen porten idag, så blir jag borta tills i slutet på Juli. Försök att packa en resväska med det som referens. Från svinkalla sverige o Estland till monsun regn i Macau till allt för varma nätter i Thailand.

Jag har skaffat mig en sånhär Twitter också förresten. Se till o följ mig där. Är så mycket lättare tack vare att man alltid kan skriva från mobilen. Dom här jävla blogg.se folken verkar ju inte fatta att det är inte bara datanötter som bara sitter hemma vid datorn hela dagarna o ändå inte har nå o berätta som har bloggar.

Kommentarer
Postat av: Pucko

Hej, välkommen hem till Falköping! lägg över din blogg till blogspot.com så kan du uppdatera bloggen genom att skicka ett mail från din mobil till din blogg.....hur enkelt som helst!

2009-12-21 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0