Juldagen!

Snart är det dags att dra sig norrut igen. Drar hem till Sverige den 21a för att fira jul o allt sånt med familjen, första gången på många år tror jag nog det är.

Ska försöka hinna förbi funnyfarmtattoo.se för att köra färdigt benet också, ska bli jävla roligt att få det färdigt!

O sen är det självklart Skövde på juldagen! I år har det varit mycket fest, ingen tvekan om det, och det har varit dom där "coola" ställena där folk dricker 2-3 martinis o sen står längst väggarna o bara ser miserabla ut med sina fina skjortor som knappt täcker för häng buken. O värst är tjejerna med sina dyra Louboutin´s, som funkar på en tjej med hållning, men absolut inte när du är kobent, krummelrygg och feta anklar. Fan va jag hatar sånna ställen!
Tacka vet jag Skövde, där går man ut för o festa!!

Kalas i Marakesh! Araber är dåliga med spriten...



Kommentarer
Postat av: Michael Ozzy Nyberg

hahaha, Och antagligen ganska korta också! Ja mena du är ju inte längst i världen direkt, och han på bilden ett huvud kortare :D



Mvh Ozzy

2009-12-09 @ 14:48:14
Postat av: hebbe

Det ska vara en stor fest i parken fkp på juldagen, qvist och jespher(mingus) ska arrangera, det ska vara nåt afterskiparty typ, med snö o skit ;) själv jobbar jag :(((

2009-12-17 @ 12:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0