Bråda veckor

Det är körigt på företaget nu alltså, inte för att jag har gjort nå vettigt dom sista tre dagarna iof. Men ändå.
Förra veckan var vi i Los Angeles, och allt gick otroligt bra! Precis det vi kom för blev gjort.

Sen efter det åkte jag hem till Spanien för att köra en show ganska nära där jag bor. Väldigt roligt att köra på hemmaplan, o Farsan o Annika var här också. Efter det drog jag till Grekland för att kolla på en grej för ett kommande projekt. Väldigt coolt i Aten, har faktiskt inte varit där innan. Allt som skulle blev gjort och hann med att kolla på allt som skulle kollas på, o äta o dricka det som skulle när den vägen.




Jag vid Acropolis. Tummen upp!


Nu i veckan ska jag till London, bara över dagen på torsdag iof, men det ska allafall göras. Sen rakt till Huelva för att köra show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0