Absolut Los Angeles

En sak som jag försöker göra när jag åker nåstans, mer än att köpa allt för dyra suvenirer, är att kolla om det finns några roliga Absolut Vodka flaskor. Hade varit jävligt grymmt att ha en av varje liksom. Absolut och Grey Goose är den vodkan jag dricker helst. tack vare att man inte blir så bakfull dagen efter. Smirnoff kan jag knappt dricka utan o bli bakfull av, om det inte är den svarta flaskan men den finns ju knappt ingenstans. Och tack vare att Absolut är svenskt så är det en rolig sak att ha.

Tyvärr så missade jag at köpa Absolut Los Angeles när jag var där, och jag letade faktiskt på flygplatsen! Om det är nån som kommer över ett ex så se till o skicka ner en!


Kommentarer
Postat av: alex

grey goose....

2009-08-18 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0