Zelzate, fan...

Var tvungen att spanndera tre dagar i Belgien efter att ha gatt pa det "jatte viktiga" motet med Dragone. Och tank dig att bo i Belgien! Det ar fanimig grunden till all depression i varlden! Tillomed jag, som alltid haller mig glad o kry, blir ett javla spoke dar. Man gar nastan till baren for att glomma hur kallt, gratt o javligt allt ar dar!



En av manga Belgiska byar som gud glommde.

Iochmed att jag kor for FMX4Ever, som ar det officiella KTM FMX teamet som har sitt kontor i Zelzate, sa blir det ganska mycket veckor i den byn. Jag har massa kompisar dar fran hela varlden, o all kommer bra overens. Men tack vare att oftast sa ar jag den enda som inte roker nagot sa blir det ganska segt o sitta o vanta pa att dom andra ska komma upp till ytan igen sa att saga. Sa man blir lite forslappad dar kan man lugnt saga. Men undrar om inte jag ocksa hade tagit till na droger om jag hade varit tvungen att leva dar, allafall nu pa hosten. FY FAN!

Skont att va hemma igen, har varit ute o gatt pa stranden i flera timmar idag, sa mycket folk har nu iom att det ar hostlov hemma o sa dar. Inte for att jag kollar sa mycket, men hemskt mycke bara brost nar det ar skandinaver har!


Synd bara att dom inte ar unga och av det tackta konet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0