Varje dag.

Varje dag kommer jag lite närmare att få köra igen, det är ändå det som anses vara mitt jobb, mitt kall här i livet. Det har bara gått en vecka o en dag sen sista operationen, och jag känner mig redan bra som fan! För en vecka sen kunde jag inte ens ta på mig själv, nu kommer jag ut till alla ytterlägen ganska lätt och musklerna börjar komma tillbaks! Så fint det!!

Imorgon är det en returmatch från 80 talet som heter duga i motocross sammanhang, Damon Bradshow ska ta sig an hans hatobjekt nr1 Jeff "Chicken" Matiasevich. Och jag hoppas Bradshaw tar den jäveln en gång för alla!

Fick lite bilder från sista dagen på cykeln, allafall sista veckan tror jag nog.







Så lätt o ledigt, konstigt att man kan slå sig så jävligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0