Valet i USA

Härromdan när jag låg på hotellet o hade tråkigt kollade jag lite på CNN och deras bevakning av valet i USA. Om man bortser till att han Obama faktiskt verkar vara ganska lärd o vis, så tror jag vilken upplyst svensk som helst hade haft en ganska bra chans att bli ledare av den mest maktfulla av länder.

Om John McCain hade gått i min klass så vet jag vart han hade suttit allafall, han hade varit den där stackarn som alla driver med. Du vet den där som man alltid funderar över vart han tog vägen, han som var kass både på jympan o i matte. O i detta fallet OÄ hade McCain fått IG eller en 1a om du är lika gammal som mig. Han fick frågan om vem Zapatero är, inget svar. Sedan vart Spanien låg, heller inte det kunde han... Visst, han kanske vet hur man pratar o för sig Men så är han uppfostrad i Mormonernas färger också... Vet inte helt om jag hade velat att min son växte upp med Smith´s vägvisningar här i livet. O ännu mindre hade jag velat ha en President som hade det. Hade du det?!



Inte nog med att hon inte kunde rulla sig i halmen, hon kunde heller inte säga vilket håll vänster var.

Säg vilket jävla land som helst i världen, så är jag ganska säker på att dom flesta, svenskar, vet ungefär vart dom ligger! Fan, irriterad jag blir...

Kommentarer
Postat av: jasplane

Ha ha du har rätt som faan mojje.

Mojje 4 president!!!!!!!!!

2008-10-31 @ 02:55:27
URL: http://jasplane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0