Strandliv!

Sista dagen innan Camilla åker hem igen, så det blir mest strandliv hela dagen. O det är ju inte illa, jag måste ju också få lite bränna innan jag drar till Island till helgen, jag trivs ju bättre framför kameran med hjälm helt klart. Men ska det nu va att dom vill åt mig utan så måste jag ju göra det bästa av situationen! Jävlar va jag stör mig på alla kineser som erbjuder massage förresten!

Annars är det inget nytt på fronten direkt. Lite data arbete, lite garage fix.

Skulle egentligen tatt första dagen med lite FMX igår, men tror jag väntar tills efter Island, ingen stress egentligen.
Men det börjar suga i hopptarmen ordentligt kan jag lova. Så kass när man tänker på något konstant, liksom, lite hela tiden, det bara ligger där bak i tankeverksamheten o bara gror... Men vet att jag har åkningen tillbaks på några röda, det som axeln tillåter allafall.



Oktober o fortfarande full rullians på stranden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gottegris

2008-10-21 @ 14:33:18
Postat av: märtha

dom där jävla kineserna tar fan kol på en! MASSSAAAGGEEEEEE!

2008-10-23 @ 13:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0