Sexy!

Nu äntligen har den norrländska höststormen kommit, kanske därför det inte har blivit så mycket bloggande o msn´ande. Men det är ju tur det, kännde att Jolt-Colan nästan knacka på dörren o jag började få reklam för LAN-Party på Billingehov.

Hursomhelst, har varit o kört cykel två dagar i rad nu, känndes faktsikt otroligt roligt, även om jag är jävligt svag ibland.
Igår var det heldag på stranden i Alicante, brände oss ganska bra faktiskt. Bra det, ska ju till Island som modell jag! Hehe! Måste ju komma i fotogenisk form!

Kommentarer
Postat av: Riche

Men mannen vart är du jag saknar dig på msn och lan partyt med jolt colan.

Här sitter man och bara väntar på att du ska komma online jag har fan köpt två plattorjolt cola.



Men vad händer du står väl förstås framför spegel och ska försaka ta villas plats eller bli jämn lik han och bli Island sexigaste.

2008-10-16 @ 12:14:48
URL: http://www.riderslifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0